Lättlästa nyhetslistor

Hallå därute i världen jag behöver ett tipps. Har under ett antal år använt Ginzas nyhetslista för att kolla in kommande skivsläpp. Den har varit lättläst, lättnavigerad och inte innehållit en massa onödig information och bilder om man inte klickat på länkar för att få fram sådan. Det har inneburit att det gått fort och smidigt att kolla skivsläppen några veckor och månader fram. Nu har tyvärr Ginza förändrat kommandelistan och tycker säkert själva att de förbättrat den men nu är det oerhört bökigt och tidskrävande att ta sig igenom och i min värld är det helt förfelat då det egentligen bara är den grundläggande informationen om att en ny skiva är på gång är det jag vill veta. Även kommandelistan på CDOn är alldeles för bökig och är dessutom indelad i kategorier.

Vet du om någon bra nyhetslista som i stort sett bara listar det som är på gång och det preliminära datumet för släppet. Jag vore oerhört tacksam för tips i frågan. Hjälp en tidigare Ginzafantast att åter kunna hålla sig välunderrättad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0