Det fungerade inte

Gammal är äldst brukar det heta men igår bevisade unga Molly motsatsen och det med bravur. Bästa låt och framförande i schlagerspektaklet så här långt och jag tror att hon vinner hela tävlingen. Som ni säkert redan räknat ut så fungerade gårdagens plan inte alls för min del. Det började bra med en god middag men sedan gick det bara utför och jag fann mig själv först diskande och sedan framför dumburken med en chokladkaka. Ingen hedersstund alltså, varken på diskbänken, på köksbordet eller i bingen. Inte nog med detta misslyckande men jag glömde bort att glädja mig åt förlorarna eftersom jag faktiskt gladde mig åt Mollys seger. Jag är i sanning en riktig looser och jag hopas att detta faktum stimulerat din hjärna väl. Det snöar som tusan och jag måste iväg till en repetition med de delar av mitt band Synliga som inte åkt till Kanarieöarna. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0